pijl
  1. Je bent nu hier:
  2. Home
  3. /
  4. Werkwijze

Werkwijze BAR Professional Organizing

Hieronder vindt u een stappenplan hoe een afspraak tot stand komt.

Wanneer u liever direct een afspraak wilt maken, klik hier

contact

Stap 1: (telefonische) kennismaking

Nadat BAR een bericht van u ontvangen heeft, wordt er binnen 24 uur (bij voorkeur telefonisch) contact met u opgenomen. Er volgt een korte kennismaking met elkaar, de hulpvraag wordt geïnventariseerd en als het van beide kanten klikt, wordt er een afspraak gepland om op locatie te komen voor een intakegesprek.

Stap 2: afspraak op locatie

Graag komt BAR op locatie om de situatie te bekijken en uw hulpvraag verder te bespreken. Samen kijken we naar de mogelijkheden. De afspraak zal ongeveer 45 minuten duren.

Na afloop stuur ik altijd een verslag van ons gesprek, dit is ook de offerte.

Stap 3: aan de slag

Bij wederzijds akkoord, plannen we samen de eerste sessie. Een (standaard) werksessie op locatie duurt:

Stap 4: (eventuele) vervolgafspraak

Na afloop meer uren nodig of juist behoefte aan langdurig structurele ondersteuning? Dat kan. BAR  bespreekt graag de mogelijkheden met u.

Stap 5: nazorg

Ongeveer 4 weken na afloop van een traject neemt BAR telefonisch contact met u op om te evalueren hoe het gaat en/of er nog vragen zijn.